Vrsta predmeta: izborni
Ime i prezime nositelja: prof. dr. sc. Ana Petravić
Ime i prezime izvođača: prof. dr. sc. Ana Petravić
Jezik izvođenja: hrvatski i engleski, njemački
Broj sati nastave: 6
Vrsta nastave: seminar
Metode provođenja nastave: seminar – izlaganje, razgovor, čitanje, pisanje – praktični rad
Način izvršenja obveza: : aktivno sudjelovanje u raspravi na nastavi, kraće izlaganje na temelju prethodno dogovorene literature, seminarski rad
Broj ECTS bodova: 3
Sadržaj predmeta po temama
1. Nastavi materijali i njihove funkcije; 2. Čimbenici konstrukcije i analize nastavnih materijala; 3. Znanstveno istraživanje nastavnih materijala: – vrste i primjeri istraživanja prema fokusu istraživanja, vremenskoj dimenziji, metodologiji i obuhvatu segmenata nastavnih materijala; 4. Vrednovanje i prosudba nastavnih materijala za potrebe nastavne prakse: funkcije, predmet, metode, kriteriji, adresati, razine vrednovanja i evaluatori; 5. Odnos vrednovanja i razvoja nastavnih materijala.
Ishodi učenja na razini predmeta
- identificirati čimbenike konstrukcije nastavnih materijala u sinkronijskoj i dijakronijskoj perspektivi
- razlikovati vrste sustavnoga bavljenja nastavnim materijalima s obzirom na metodologiju i svrhu njihove analize i vrednovanja
- analizirati čimbenike vrednovanja i prosudbe nastavnih materijala
- analizirati i samostalno razviti kriterije za prosudbu nastavnih materijala
- provesti analizu i vrednovati odabrani nastavni materijal prema postojećim ili samostalno razvijenim kriterijima
Vrsta predmeta: izborni
Ime i prezime nositelja: prof. dr. sc. Lidija Cvikić
Ime i prezime izvođača: prof. dr. sc. Lidija Cvikić
Jezik izvođenja: hrvatski i engleski
Broj sati nastave: 6
Vrsta nastave: seminar, vježbe
Metode provođenja nastave: seminar – izlaganje, razgovor, čitanje, pisanje – praktični rad
Način izvršenja obveza: aktivno sudjelovanje u raspravi na nastavi, seminarski rad
Broj ECTS bodova: 3
Sadržaj predmeta po temama
Osnovni pojmovi: ispit, test, ispitivanje, testiranje, mjerenje, procjenjivanje, vrednovanje. Vrste ispita. Mjerna obilježja ispita. Opis ispita. Vrste zadataka. Izrada jezičnoga ispita: ispit slušanja, ispit čitanja, ispit govorenja, ispit pisanja, ispit leksičkoga znanja, ispit gramatičkoga znanja.
Ishodi učenja na razini predmeta
- moći definirati osnovne pojmove: ispit, test, ispitivanje, testiranje, mjerenje, procjenjivanje, vrednovanje
- razlikovati vrste jezičnih ispita
- moći samostalno izraditi ispitni katalog
- odabrati vrste zadataka s obzirom na svrhu i sadržaj ispitivanja
- samostalno analizirati rezultate ispita
Vrsta predmeta: izborni
Ime i prezime nostielja: prof. dr. sc. Vesna Bagarić Medve
Ime i prezime izvođača: prof. dr. sc. Vesna Bagarić Medve
Jezik izvođenja: hrvatski i engleski, njemački
Broj sati nastave: 6
Vrsta nastave: seminar
Metode provođenja nastave: seminar – izlaganje, razgovor, čitanje, pisanje – praktični rad
Način izvršenja obveza: aktivno sudjelovanje u raspravi na nastavi, seminarski rad
Broj ECTS bodova: 3
Sadržaj predmeta po temama
Vrste ispitivanja i ispita. Komunikacijski ispit. Metodologija ispitivanja i procjenjivanja komunikacijske kompetencije: problematika određivanja svrhe ispita, opisa ispitanika, analize stvarne jezične situacije, određivanja konstrukta komunikacijske kompetencije, problematika izrade, provedbe, procjenjivanja i validacije ispita komunikacijske kompetencije.
Ishodi učenja na razini predmeta
- planirati izradu ispita komunikacijske kompetencije
- formulirati odgovarajući konstrukt komunikacijske kompetencije
- predvidjeti probleme u izradi, provedbi i procjenjivanju zadataka u ispitu komunikacijske kompetencije
- odabrati odgovarajući način validacije ispita komunikacijske kompetencije
- primijeniti ključne empirijske spoznaje o ispitivanju i procjenjivanju komunikacijske kompetencije u vlastitim istraživanjima