Aktivnosti


Korisni časopisi za pretragu i objavljivanje radova



Publikacije naših doktoranada i alumna u časopisima

Letica Krevelj, S. i Kovačić, N. (2024). Inventory of Language Learning Affordances in Croatian Socio-Educational Context. U D. Gabryś-Barker i E. Vetter (ur.), Modern Approaches to Researching Multilingualism. Second Language Learning and Teaching. Springer.

Letica Krevelj, S. i Kovačić, N. (2023). DLC of Consecutive Multilinguals Studying Languages in an Officially Monolingual Environment. U L. Aronin i S. Melo-Pfeifer (ur.), Language Awareness and Identity. Multilingual Education. Springer.

Prosenjak, B. i Lučev, I. (2020). The impact of peer assessment on the attainment level of oral presentations skills. Language Value, 12(1):30-55. DOI: 10.6035/LanguageV.2020.12.3



Izlaganja naših doktoranada i almuna na konferencijama i skupovima

Marinac, M. (2023). Some insights into into extensive reading in the ESP classroom. 6th INTERNATIONAL CONFERENCE: CONTEMPORARY CHALLENGES IN LSP TEACHING. Osijek, Croatia.

Petrušić, K., Bilić, R. i Landsman Vinković, M. (2024). Projekt „Vlakićem kroz Europu“. UZRT 2024 – Pretkonferencijski dan: Rano učenje jezika u Hrvatskoj ‒ dvadeset godina poslije. Zagreb, Hrvatska.

Petrušić, K. (2023). Inklusiver Fremdsprachenunterricht – Wie kann er gelingen? Theoretische Grundlagen und praktische Umsetzung inklusiver Fremdsprachendidaktik. XXXI. INTERNATIONALE TAGUNG DES KROATISCHEN DEUTSCHLEHRERVERBANDES. Osijek, Hrvatska.

Profeta, S. (2025). Stavovi govornika hrvatskog koji uče švedski o korištenju mobilnih aplikacija radi ovladavanja izgovorom. Četvrti znanstveno-stručni skup Hrvatskog društva sveučilišnih lektora. Zagreb, Hrvatska.

Profeta, S. (2023). Iskustva poučavanja švedskoga: zašto studenti izgovaraju [∫] umjesto [s]? Osmi međunarodni znanstveni skup HIDIS Hrvatski kao ini jezik. Zagreb, Hrvatska.

Profeta, S. (2023). Didaktizacija švedskih tekstova uz pomoć alata Lärka. Treći znanstveno-stručni skup Hrvatskog društva sveučilišnih lektora. Zagreb, Hrvatska.

Prosenjak, B. i Jakupčević, E. (2024). What do EFL teachers in Croatia know and think about AI? TEFL9 Conference – Innovation in English language education: Adapting pedagogies to meet modern challenges. Lisbon, Portugal.

Prosenjak, B. (2023). Evaluating discourse competence in a foreign language. 6th INTERNATIONAL CONFERENCE: CONTEMPORARY CHALLENGES IN LSP TEACHING. Osijek, Croatia.