Izborni kolegiji – Procjenjivanje

Vrsta predmeta: izborni

Ime i prezime nositelja: prof. dr. sc. Ana Petravić

Ime i prezime izvođača: prof. dr. sc. Ana Petravić

Jezik izvođenja: hrvatski i engleski, njemački

Broj sati nastave: 6

Vrsta nastave:  seminar

Metode provođenja nastave: seminar – izlaganje, razgovor, čitanje, pisanje – praktični rad

Način izvršenja obveza: : aktivno sudjelovanje u raspravi na nastavi, kraće izlaganje na temelju prethodno dogovorene literature, seminarski rad

Broj ECTS bodova: 3

Sadržaj predmeta po temama

1. Nastavi materijali i njihove funkcije; 2. Čimbenici konstrukcije i analize nastavnih materijala; 3. Znanstveno istraživanje nastavnih materijala: – vrste i primjeri istraživanja prema fokusu istraživanja, vremenskoj dimenziji, metodologiji i obuhvatu segmenata nastavnih materijala; 4. Vrednovanje i prosudba nastavnih materijala za potrebe nastavne prakse: funkcije, predmet, metode, kriteriji, adresati, razine vrednovanja i evaluatori; 5. Odnos vrednovanja i razvoja nastavnih materijala.

Ishodi učenja na razini predmeta

      • identificirati čimbenike konstrukcije nastavnih materijala u sinkronijskoj i dijakronijskoj perspektivi
      • razlikovati vrste sustavnoga bavljenja nastavnim materijalima s obzirom na metodologiju i svrhu njihove analize i vrednovanja
      • analizirati čimbenike vrednovanja i prosudbe nastavnih materijala
      • analizirati i samostalno razviti kriterije za prosudbu nastavnih materijala
      • provesti analizu i vrednovati odabrani nastavni materijal prema postojećim ili samostalno razvijenim kriterijima

Vrsta predmeta: izborni

Ime i prezime nositelja: prof. dr. sc. Lidija Cvikić

Ime i prezime izvođačaprof. dr. sc. Lidija Cvikić

Jezik izvođenja: hrvatski i engleski

Broj sati nastave: 6

Vrsta nastave:  seminar, vježbe

Metode provođenja nastave: seminar – izlaganje, razgovor, čitanje, pisanje – praktični rad

Način izvršenja obveza:  aktivno sudjelovanje u raspravi na nastavi, seminarski rad

Broj ECTS bodova: 3

Sadržaj predmeta po temama

Osnovni pojmovi: ispit, test, ispitivanje, testiranje, mjerenje, procjenjivanje, vrednovanje. Vrste ispita. Mjerna obilježja ispita. Opis ispita. Vrste zadataka. Izrada jezičnoga ispita: ispit slušanja, ispit čitanja, ispit govorenja, ispit pisanja, ispit leksičkoga znanja, ispit gramatičkoga znanja.

Ishodi učenja na razini predmeta

      • moći definirati osnovne pojmove: ispit, test, ispitivanje, testiranje, mjerenje, procjenjivanje, vrednovanje
      • razlikovati vrste jezičnih ispita
      • moći samostalno izraditi ispitni katalog
      • odabrati vrste zadataka s obzirom na svrhu i sadržaj ispitivanja
      • samostalno analizirati rezultate ispita

Vrsta predmeta: izborni

Ime i prezime nostielja: prof. dr. sc. Vesna Bagarić Medve

Ime i prezime izvođača: prof. dr. sc. Vesna Bagarić Medve

Jezik izvođenja: hrvatski i engleski, njemački

Broj sati nastave: 6

Vrsta nastave:  seminar

Metode provođenja nastave: seminar – izlaganje, razgovor, čitanje, pisanje – praktični rad

Način izvršenja obveza: aktivno sudjelovanje u raspravi na nastavi, seminarski rad

Broj ECTS bodova: 3

Sadržaj predmeta po temama

Vrste ispitivanja i ispita. Komunikacijski ispit. Metodologija ispitivanja i procjenjivanja komunikacijske kompetencije: problematika određivanja svrhe ispita, opisa ispitanika, analize stvarne jezične situacije, određivanja konstrukta komunikacijske kompetencije, problematika izrade, provedbe, procjenjivanja i validacije ispita komunikacijske kompetencije.

Ishodi učenja na razini predmeta

      • planirati izradu ispita komunikacijske kompetencije
      • formulirati odgovarajući konstrukt komunikacijske kompetencije
      • predvidjeti probleme u izradi, provedbi i procjenjivanju zadataka u ispitu komunikacijske kompetencije
      • odabrati odgovarajući način validacije ispita komunikacijske kompetencije
      • primijeniti ključne empirijske spoznaje o ispitivanju i procjenjivanju komunikacijske kompetencije u vlastitim istraživanjima